dimarts, 9 de novembre del 2010

Veus


Continue constipat , malgrat això , quede amb Joan la vesprada de dissabte per escoltar les cançons i mirar d´enregistrar algunes veus. De matí , he fet un passeig per l´Estany d´Almenara , on aquell any i gràcies als amics de la Marxa a Peu vaig actuar amb Pau Alabajos i Amanida Peiot...quins records!!La marjal és plena de tortugues , unes d´invasores i d´altres arraconades , també veig alguns galls de canyar i alguns agrons...és curiós allò que explique en alguna de les cançons del nou disc , a " Darrerament " busque agrons a les marjals , i buscava peixos a " Comptant Sargantanes", i és concretament allò que faig involuntàriament, sense adonar-me.

Arribe a Real sobre les cinc de la vesprada i Joan ho té tot a punt , la "peixera" preparada amb una estufeta inclosa per no passar fred i un parell de mandarines per berenar i curar el constipat.
Comencen a sonar els temes , ara ja una miqueta més vestits amb guitarres acústiques , elèctriques i de 12 cordes ( gràcies Miquel Herrero!!! )...Pose veus i cors a sis temes al llarg de la vesprada fins que la veu diu prou, estic congestionat i malgrat les ganes que tinc de seguir cantant és impossible. Ho deixem estar i escoltem les cançons...encara em dóna temps a enregistrar dues acústiques per a dos temes " Vides Noves " i " Matins llargs ".
S´ha fet tard i estem cansats així que ho deixem per a un altre dia, fem una còpia de tot el que hem enregistrat i ho gravem a un cd.
Arribe a Benimaclet tard i de nou amb una bona congestió , no tinc ganes ni de reescoltar les cançons , les deixe al damunt del reproductor de cds ...menge una pizza congelada, estic reventat i amb una mica de febra...el diumenge tocarà descansar i fer hores de llit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada