dilluns, 7 de maig del 2012

La pena i la reixa.

Han tancat el cinema del carrer dels plataners,
sota l'ombra ara descansen terrasses impersonals.
I és una pena vore la reixa,
i m'imagine les butaques buides,
tristesa dels films que no vindran
i de les històries a les fosques i a les palpentes que mai passaran,
Han tancat el cinema, el teatre, el centre d'art...
i és una pena vore la reixa,
muntanyes de fulles i cartes que no s'obriran,
històries que moriran,
versos tancats, imatges censurades,
cultura clavillada...
i és una pena pensar la reixa.

3 comentaris:

  1. Hola Sergi, molt bó. Fes-li una foto al cinema tancat si pots. Fem fotos de tots els cinemes tancats dels nostres pobles, si podem, i posem-les en comú. I contem la historia que ens vinga de gust sobre això, no?. Perqué no?.
    Cris.

    ResponElimina
  2. Em sembla una bona idea!!! ahir vaig passar per davant però no vaig pensar en la foto...en qualsevol cas la faré tan aviat com puga!!!
    M'entristeix passar per davant i vore'l tancat!!!
    Com diuen les lletres...és una pena vore la reixa!!

    ResponElimina
  3. Val, jo també estic ahí. a veure si eix una cosa bonica.
    Cris.

    ResponElimina